Háromféle módon kereshetsz alkatrészt a főoldalon:
Előfordulhat, hogy forgalmiban szereplő évjárat és típuskód nem pontos. Küldd el nekünk a motorod alvázszámát, és elmentjük a pontos típust a garázsodba.
A rendelési folyamat végén választható online bankkártyás vagy utánvétes fizetés.
Az online fizetés az Adyen rendszerén keresztül történik és a csomagot utánvét nélkül küldjük.
Utánvétes fizetés választásakor a csomag értékét a futárnál készpénzzel vagy bankkártyával tudod kifizetni.
Amint minden alkatrész rendelkezésre áll raktárunkban, a csomagot a lehető leghamarabb, általában aznap átadjuk futárszolgálatnak.
A GLS futárszolgálat, általában a következő munkanapon kézbesíti a csomagot. A csomagszámot a futárszolgálatok SMS-ben elküldik, és az oldalunkon a "Rendeléseim" menüpontban is követhető a csomag.
A készletinformációt és az általános tájékoztatást minden terméknél feltüntetjük.
Ha minden raktáron van, akkor a csomagot munkaidőben néhány perc alatt összekészítjük és átadjuk a futárszolgálatnak.
Ha az alkatrész nincs készleten, a várható szállítási idő az "i" betűre húzva az egeret, vagy mobilon rányomva olvasható. Nyugodtan add le a rendelésed, az alkatrész ellátás minden gyártótól folyamatosan biztosított.
Több ezer gyakran keresett alkatrészt tartunk készleten, de a robbantott ábrás katalógusunkban több millió alkatrész elérhető rendelésre. Ezeknek az alkatrészeknek a várható szállítási ideje általában 5-10 munkanap, ami gyártók és beszállítók európai raktárkészletétől függhet.
Ha a szállítási idő hosszabbnak bizonyul egyeztetünk a gyártóval és értesítünk Téged a "Rendeléseim" menüpontban a terméknél.
Japán belpiacos, vagy régebbi, ritkább motorok esetén előfordulhat hosszabb szállítási idő.
A megadott email címen keresztül is igyekszünk minden változásról értesítést küldeni.
Az aktuális állapot megtekinthető a "Rendeléseim" menüpontban, minden változásról email értesítést küldünk.
Email értesítést küldünk:
Nem felejtettünk el, minden ilyen rendelést egyesével ellenőrzünk és tájékoztatunk a várható érkezési időről.
Természetesen igen, a feltételek az ÁSZF 7-es pontjában találhatók.
A téves rendelések elkerülése érdekében, kérlek mindig győződj meg arról hogy a megfelelő katalógust válaszd ki.
Fényezett idomok rendelése esetén kérjük minden esetben tüntesd fel az alvázszámot a rendelés leadásakor!
Telefonos ügyfélszolgálatunk munkanapokon 12:00-16:00 között elérhető.
+36/70 577-97-07
Nem kaptál választ? Írd meg kérdésed nekünk:
We try to give the best possible service on lowest prices for our customers, for this reason we don't have a store to pick-up the goods personally. Our warehouse located in Central Europe, so we can offer the best shipping solutions worldwide. You can find all informations about orders, returns and warranty here.If you need any additional assistance don't hesitate to contact us.
E-mail:
Web: oem-parts.hu
Cégadatok:
Cégnév: Shiver Kft
Ország: Hungary
Irányítószám: 3508
Város: Miskolc
Cím: Csaba vezér st. 129
Cégjegyzékszám: 05-09-023947
Adószám: 23890833-2-05
Bejegyezte: B.A.Z. Megyei cégbíróság
To verify our company look up us on European VAT Verifier